Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://bahadm.cg.gov.ua/old
back

Підведено підсумки роботи із зверненнями громадян у 2017 році

11 січня 2018

11 січня засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян провела голова райдержадміністрації Тетяна Неділько.

У ході засідання було підведено підсумки роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2017 рік, заслухано звіт головного спеціаліста по роботі із зверненнями громадян юридичного відділу апарату райдержадміністрації Ольги Прокопенко.

Так, протягом 2017 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 709 письмових звернень, що на 61 менше, ніж за 2016 рік. На особистий прийом до голови райдержадміністрації звернулося 70 відвідувачів у минулому році).

58 (або 8,1 %) письмових звернень отримано через органи влади вищого рівня.

Через Державну установу Урядовий контактний центр» у 2017 році надійшло 572 (або 80,6 %) звернень (у 2016 році 627).

125 (або 17,6% ) від загальної кількості склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян.

Крім того, особлива увага приділялась вирішенню питань, порушених у зверненнях учасників антитерористичної операції та їх сімей (13 звернень).

Всього у письмових зверненнях і зверненнях на особистому прийомі було порушено 789 питань, переважна більшість яких стосувалася соціального захисту населення (530 або 67%). 76 (або 9,6%) - питання комунального та дорожнього господарства. 7,4 % (або 59) від загальної кількості становили питання аграрної політики. 3% порушених у зверненнях питань стосувалися охорони здоров’я та 2,7% - освіти. 

Головою райдержадміністрації проведено 11 громадських приймалень у населених пунктах району, під час яких звернулися 42 особи.

Продовжувала працювати гаряча телефонна лінія голови райдержадміністрації, на яку протягом 2017 року звернулося 22 особи (17 - за 2016 рік).

223 звернення із 709 (або  31,4%) вирішено, по решті надано письмові яснення відповідно до чинного законодавства.

За підсумками наради головою райдержадміністрації дано доручення не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян та посилити увагу до життєвих проблем соціально незахищених категорій населення, учасників бойових дій, ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів, учасників АТО, конкретизувати розгляд їхніх заяв і скарг, вишукувати всі наявні можливості для задоволення їх обґрунтованих запитів.

Відділ інформаційної діяльності та комунікацій

 з громадськістю апарату райдержадміністрації