Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://bahadm.cg.gov.ua/old
back

Звернення громадян - на контролі влади

13 квітня 2018

З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до державних органів виконавчої влади питання роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі.

Голова райдержадміністрації Тетяна Неділько  провела  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яке відбулося 13 квітня. Участь в засіданні взяли перший заступник голови райдержадміністрації Роман Неволько, заступник голови райдержадміністрації Галина Рибальченко, члени комісії.

У ході засідання комісії було розглянуто питання про стан роботи із зверненнями громадян протягом І кварталу 2018 року. За звітній період надійшло 77 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. На особистий прийом до голови райдержадміністрації звернулося 9 жителів району.

7 письмових звернень отримано через органи влади вищого рівня: Кабінет Міністрів України – 1, облдержадміністрацію -2, «гарячу» лінію голови облдержадміністрації -4. Через Державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 54 звернення. 18 звернень склали звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги. Це інваліди І, ІІ та ІІІ групи – 10, одинокі матері – 5, члени багатодітних сімей – 3.

Усього у письмових зверненнях і зверненнях на особистому прийомі було порушено 89 питань, переважна кількість яких стосувалась соціального захисту – 33,14 – комунального господарство, 13- аграрної політики, 9 – праці і зарплати.

Продовжувала працювати «гаряча» телефонна лінія голови райдержадміністрації, на яку протягом зазначеного періоду звернулося 5 осіб.

Голова райдержадміністрації Тетяна Неділько звернула особливу увагу присутніх на необхідності першочергового вирішення проблем, з якими звертаються громадяни пільгових категорій та які потребують соціального захисту і підтримки. Також  головою комісії дано доручення виконавцям не допускати надання необґрунтованих або неповних відповідей, не порушувати строки розгляду звернень, установлені законодавством.

Відділ інформаційної діяльності та комунікацій

з громадськістю апарату райдержадміністрації