Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://bahadm.cg.gov.ua/old
back

Затверджено нову форму заяви –розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам за кошти Фонду соціального страхування України

18 вересня 2018

З 1 жовтня почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві, затверджена постановою Правління Фонду соціального страхування України №12 від 19.07.2018 року. Даний документ оформляє та подає до робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування страхувальник (роботодавець).

Нова форма заяви-розрахунку об'єднала документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників з тимчасової втрати працездатності і від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань і може надаватись до відділення як в паперовому,  так і в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

Крім того запроваджені нові підходи до обслуговування страхувальників, які вдосконалюють фінансування та упереджують можливі помилки при визначенні розміру допомоги та страхових виплат шляхом здійснення робочими органами попереднього контролю правильності нарахування виплат та надання рекомендацій щодо усунення помилок ще до фінансування виплат. Це дозволить уникнути штрафів, які накладаються  на роботодавця за виявлення неправомірно використаних коштів Фонду соціального страхування України.

З 1 жовтня також набуває чинності система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам , мета якої зменшити ризик затримок при компенсації застрахованим особам втраченого заробітку за період хвороби, виплаті допомоги по вагітності та пологах, здійсненні страхових виплат потерпілим на виробництві.

Крім того, з 27 липня 2018 року набуло чинності нове Положення про комісію  (уповноваженого) із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.   

Дана комісія із соціального страхування (уповноважена особа)кожної установи - ще один орган, окрім Фонду,який має повноваження здійснювати контроль за  своєчасним направленням заяви – розрахунку до робочого органу Фонду, правильним нарахуванням і своєчасною виплатою лікарняних застрахованим особам , перевіркою дотримання застрахованими особами режиму , визначеному лікарем на період тимчасової непрацездатності , а також отримувати від роботодавця відомостей  щодо своєчасного здійснення виплат  застрахованим особам.

Докладну інформацію з даних питань та реабілітаційного лікування  можна отримати у відділенні та його представництвах в Борзнянському та Коропському районах за телефонами: в Бахмачі 2-17-02, 34-7-34, 2-12-96, в Борзні 2-17-46, в Коропі - 2-14-27.  

                                                Микола Литвин, начальник Бахмацького відділення

                                               управління виконавчої дирекції Фонду соціального

страхування України в Чернігівській області