31 липня 2014

Безоплатна правова допомога вимушеним переселенцям на Чернігівщині

Юристи Чернігівського громадського комітету захисту прав людини безкоштовно надають повний спектр юридичної підтримки для внутрішньо переміщених осіб в Чернігівській області, а саме: юридичні консультації, допомогу в оформленні документів,  представництво інтересів в суді.

Основні питання, по яким надається юридична допомога:

  • соціальні права і гарантії внутрішньо переміщених осіб;
  • визнання фактів смерті, народження, реєстрації;
  • поновлення втрачених документів;
  • питання звільнення з підприємств в зоні проведення ООС;
  • спадкові питання внутрішньо переміщених осіб;
  • реєстрація внутрішньо переміщених осіб;
  • права та обов`язки внутрішньо переміщених осіб;
  • порядок надання адресної допомоги переміщеним особам.

Контакти приймальні:  м. Чернігів, вул. Гонча 57, 14000, телефон «гарячої лінії»: (0462) 612-532; 063-959-35-34.

Проект «Захист прав, зменшення ризиків та посилення гуманітарного реагування ВПО та постраждалим від конфлікту в Україні» реалізується Данською Радою у справах біженців / Данською Групою з розмінування у партнерстві з Чернігівським громадським комітетом захисту прав людини за фінансової підтримки Відділу надання допомоги при надзвичайних ситуаціях (OFDA) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

 

Якщо вибули із небезпечної зони, телефонуйте

 

101
із стаціонарного або мобільного телефону або перегляньте сайти

 

 

 

Гаряча лінія ГО "Донбас СОС"

 

тел. 0 800 309 110
безкоштовно цілодобово
 

Урядова «гаряча лінія»

 

тел. 0 800 507 309
безкоштовно цілодобово

 

Сайт Міністерства соціальної політики України

 

 

 

 

Контакти

 

 

Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної окупації:

 

101
(044) 247-30-02
(044) 247-32-92

 

Адреса штабу: м. Київ, вул. Гончара, 55а

 

 

Інформація про наявність вільних місць для розміщення

 

 

 

 

Дорожня карта щодо вирішення питання призначення (продовження) усіх видів державних соціальних допомог та отримання соціальних послуг

 

 

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ

 

 

1. переведення пенсії за місцем фактичного проживання (перебування);

 

2. первинне призначення пенсії;

3. перерахунок пенсії.

Куди звертатися: до органів Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання(перебування).

Основні документи, які необхідно мати при собі:

а) паспорт;

б) посвідчення отримувача пенсії (за наявності);

в) довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності).

 

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ З ДІТЬМИ

 

 

Переведення допомоги за місцем фактичного проживання(перебування) або первинне призначення:

 

1. допомога при народженні (усиновленні) дитини;

2. допомога одиноким матерям;

3. допомога опікунам та піклувальникам;

4. допомога інвалідам з дитинства та дітям- інвалідам;

5. допомога малозабезпеченим сім’ям;

6. тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;

7. супровід сімей з дітьми, які потребують допомоги;

8. функціонування прийомних сімей та будинків сімейного типу;

9. надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям – сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам та батькам – вихователям.

Куди звертатися: до органу соціального захисту населення, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання(перебування).

Основні документи, які необхідно мати при собі:

а) паспорт;

б) свідоцтво про народження дитини;

в) довідку про присвоєння ідентифікаційного коду(за наявності).

 

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА В ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ

 

 

1. пошук підходящої роботи (постійної або тимчасової);

 

2. надання інформації та консультації у сфері зайнятості;

3. можливість участі у громадських оплачуваних роботах;

4. професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації;

5. отримання статусу безробітного.

Куди звертатися: до центру зайнятості за місцем фактичного проживання(перебування).

Основні документи, які необхідно мати при собі:

а) паспорт;

б) довідку про присвоєння ідентифікаційного коду(за наявності);

в) трудову книжку (за наявності);

г) документ про освіту (за наявності).

 

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ, ІНВАЛІДІВ

 

 

1. стаціонарний догляд (для громадян похилого віку, інвалідів І, ІІ групи, які за станом здоров’я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі);

 

2. догляд вдома (для громадян похилого віку, інвалідів, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги);

3. натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої потреби).

Куди звертатися: до територіального центру соціального обслуговування(надання соціальних послуг) або до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання(перебування).

Основні документи, які необхідно мати при собі:

а) паспорт;

б) медичну довідку про потребу в постійній сторонній допомозі (за наявності).

 

З метою подальшого інформування громадян, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції оновлено інфографіку "Шлях переселенця".

 

 

Безкоштовна «гаряча лінія» ГО «Донбас СОС»

 

       

З 2018 року  Міністерство у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України тісно співпрацює з Громадською організацією «Донбас СОС». Одним з напрямків співробітництва є підтримка безкоштовної «гарячої лінії»  0-800-309-110, яка надає консультаційні послуги інформаційного та правового характеру щодо широкого кола питань стосовно реалізації та захисту прав, свобод та інтересів громадян, постраждалих від збройної агресії Російської Федерації та тимчасової окупації окремих територій держави, в тому числі внутрішньо переміщених осіб та цивільного населення, яке проживає на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей та Автономної Республіки Крим та міста Севастополя.

       Зокрема, телефонні консультації надаються з питань соціального та пенсійного забезпечення, перетину лінії розмежування, доступу до освітніх, медичних та житлових програм, а також, програм працевлаштування тощо.